Ανάκληση
με
Καθημερινά από τις 10:00 έως τις 19:00
Ανάκληση με
Καθημερινά από τις 10:00 έως τις 19:00


  01/09/2021 – n/a

         Όροι εγγύησης

Σας ευχαριστούμε για την αγορά σας!

Σας ενημερώνουμε για επιπλέον πληροφορίες που αφορούν την παραγγελία σας: No._______________

Τρόποι Πληρωμής:

- μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος www.askona.com.cy

*Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.askona.com.cy έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των συναλλαγών σας μέσω της πιστωτικής σας κάρτας και όλοι οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών υπόκεινται σε ελέγχους εγκυρότητας.

- Πληρωμή μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό

Τραπεζικά στοιχεία:

EUROBANK CYPRUS LTD

Dealrose Ltd

Limassol Av. 5, 2112, Nicosia, Cyprus

Αρ. ΦΠΑ 10351215T

Αρ. εγγραφής: HE351215

CY10018000010000200100431390

SWIFT/BIC: ERBKCY2N


Τραπεζικά στοιχεία:

EUROBANK CYPRUS LTD

Dealrose Ltd

Limassol Av. 5, 2112, Nicosia, Cyprus

Αρ. ΦΠΑ 10351215T

Αρ. εγγραφής: HE351215

CY10018000010000200100431390

SWIFT/BIC: ERBKCY2N

Μπορείτε να στείλετε το αποδεικτικό πληρωμής στο e-mail infocy@sleep8.eu

- μπορείτε να πληρώσετε με τη χρεωστική/πιστωτική σας κάρτα στο κατάστημά μας στη Λεμεσό (Σπύρου Κυπριανού 15, Τ.Κ 4040) ή στη Λευκωσία (Λεωφόρος Λεμεσού 5, Τ.Κ 2112).

Τρόποι Αποστολής:

Γίνονται αποδεκτές παραγγελίες που αφορούν παραδόσεις προϊόντων μόνο εντός της εδαφικής επικράτειας της Κυπριακής Δημοκρατίας, ενώ σε περιπτώσεις παραγγελιών από κάποια άλλη χώρα, θα πρέπει ο πελάτης/χρήστης να μας υποδείξει το πρακτορείο μεταφορών/courier όπου θέλει να παραδοθούν τα προϊόντα. Οι παραγγελίες εκτελούνται μέσα σε εργάσιμο οκτάωρο (9:00 με 17:00) εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.

Οι ώρες των δρομολογίων της κάθε αποστολής ορίζονται μονομερώς από την εταιρεία Dealrose LTD ή από το συνεργαζόμενο πρακτορείο μεταφορών και γνωστοποιούνται στον πελάτη. Σε περιπτώσεις όπου ο πελάτης δεν μπορεί να παραλάβει την ήμερα ή/και ώρα που του έχει οριστεί, η μεταφορική εταιρεία ορίζει εκ νέου ημέρα παράδοσης και τη γνωστοποιεί στον πελάτη/χρήστη. Δεν αποκλείεται τμηματική αποστολή επιμέρους προϊόντων μίας παραγγελίας, εφόσον αυτή συμφωνηθεί με τον πελάτη.

Σε περίπτωση που στην διεύθυνση παράδοσης που έχει δώσει ο πελάτης/χρήστης είναι δύσκολη η πρόσβαση από μέσο μεταφοράς της εταιρείας/πρακτορείου μεταφορών (πχ φορτηγό) ή δεν επιτρέπεται η είσοδος στα μέσα μεταφοράς της εταιρείας/πρακτορείου μεταφορών, τότε παρακαλούμε να μας το γνωστοποιήσετε κατά την καταχώρηση της παραγγελίας, έτσι ώστε να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα. Σε περίπτωση που δεν γίνει η ενημέρωση, τότε η εταιρεία/πρακτορείο μεταφορών έχει το δικαίωμα να σας παραδώσει τα προϊόντα στο πλησιέστερο προσβάσιμο από το μέσο μεταφοράς σημείο ή να ζητήσει επιπλέον χρέωση από τον πελάτη/χρήστη για την παράδοση των εμπορευμάτων έως το πεζοδρόμιο της εισόδου.

Η παράδοση πραγματοποιείται στο διαμέρισμα του πελάτη, ενώ εάν τα αγαθά δεν μπορούν να ανυψωθούν στο πάτωμα, πρέπει να συμφωνηθεί ένας γερανός φορτίου, ο οποίος πρέπει να πληρωθεί από τον πελάτη.

**Η συναρμολόγηση αγαθών και η δύσκολη ανύψωση πληρώνονται ξεχωριστά! (Συναρμολόγηση 1 προϊόντος = 30 ευρώ)

*** Χρόνος παράδοσης: 2 - 5 ημέρες, ανάλογα με τον φόρτο εργασίας (κι εφόσον το προϊόν βρίσκεται σε κυπριακή αποθήκη)

Δευτέρα - Παρασκευή

Πάφος, Λεμεσός: 08:00 - 15:00 / Λευκωσία, Λάρνακα: 09:00 - 15:00

**** Η παράδοση τα Σαββατοκύριακα ή το βράδυ πληρώνεται από τον πελάτη (100 ευρώ)

***** Εάν ο πελάτης δεν μπορούσε να δεχτεί τα αγαθά, τότε η δεύτερη παράδοση πληρώνεται από τον πελάτη (40 ευρώ)

Προθεσμία εκπλήρωσης της πώλησης:

Ο χρόνος παράδοσης των πωλούμενων προϊόντων και υπηρεσιών προσδιορίζεται στην παραγγελία αναλόγως της διαθεσιμότητας, επιβεβαιώνεται στην αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της εταιρείας, και είναι το πολύ εξήντα (60) εργάσιμες ημέρες από τον χρόνο της κατάρτισης της πώλησης, εκτός αν υπάρξει ειδική, διαφορετική συμφωνία των μερών που επιβεβαιώνεται εγγράφως, με ηλεκτρονική αλληλογραφία. Σε περίπτωση που τέτοιος χρόνος δεν συμφωνηθεί και επιβεβαιωθεί για οποιοδήποτε λόγο με τον ανωτέρω τρόπο, η παράδοση θα γίνεται το αργότερο εντός εξήντα (60) εργάσιμων ημερών από την αποδοχή της παραγγελίας και κατάρτιση της πώλησης.

Πολιτική Ακύρωσης:

Σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 24 ωρών μέσω των πιο κάτω τρόπων επικοινωνίας.

Πολιτική Επιστροφής:

Μπορείτε να επιστρέψετε καινούργια προϊόντα, μη ανοιχτά και χωρίς βλάβη (που ελέγχονται από το αρμόδιο Τμήμα της εταιρίας μας) εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής, για να δικαιούστε επιστροφή χρημάτων. Επιπλέον, υπάρχει αποζημίωση εξόδων για την επιστροφή του προϊόντος σε περίπτωση που η επιστροφή έχει γίνει ως αποτέλεσμα του σφάλματος της εταιρίας (π.χ. αν έχετε λάβει ελαττωματικό προϊόν). Σε οποιεσδήποτε άλλες περιπτώσεις, επιβάλλεται επιπρόσθετη επιβάρυνση για τη μεταφορά.

Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω ενός από τους πιο κάτω τρόπους επικοινωνίας:

Μέσω τηλεφώνου στο +(357) 220 00 750/ +(357) 250 00 340 / Μέσω email στο infocy@sleep8.eu

Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας από Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-17:00.

*Λυπούμαστε, αλλά δεν δεχόμαστε επιστροφές σε ειδικές παραγγελίες (προσαρμοσμένα μεγέθη), λευκά είδη με ανοιγμένες συσκευασίες (π.χ. σεντόνια, παπλώματα, μαξιλάρια, προστατευτικά μαξιλαριών και στρωμάτων, κτλ.)

Εφόσον πληροίτε τις προϋποθέσεις επιστροφής, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αναλογεί στην αξία των εμπορευμάτων που επιστρέφετε, μέσω του ιδίου μέσου που έγινε η πληρωμή του ποσού.

Κατά την επιστροφή αγαθών, χωρίς υπαιτιότητα του πωλητή, ο πελάτης πρέπει να παραδώσει τα αγαθά στην αποθήκη μόνος του (στη Βιομηχανική Ζώνη Ανατολικού, Πάφος) ή σε καταστήματα, όπως συμφωνήθηκε με τον πωλητή.

Εναλλακτικά, μπορείτε να πληρώσετε για αποστολή στην αποθήκη το ποσό των 40 ευρώ. Το κόστος συζητείται με την επιβεβαίωση της επιστροφής.

Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος:

Κατά την παραλαβή των προϊόντων, ο πελάτης θα πρέπει να ελέγξει εξωτερικά τις συσκευασίες, επιβεβαιώνοντας την ανυπαρξία εξωτερικών και αισθητικών ελαττωμάτων. Στην περίπτωση ελαττώματος, ο καταναλωτής δικαιούται να αρνηθεί την παραλαβή των ειδών και να το επιστρέψει στον διανομέα, να παραλάβει υπογράφοντας με επιφύλαξη του περιεχομένου ή να επικοινωνήσει με το τμήμα υποστήριξης της εταιρείας εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών μέσω της φόρμας υπαναχώρησης ή στέλνοντας εγγράφως το αίτημά του. Σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής, χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα.

Στην περίπτωση που ο καταναλωτής διαπιστώσει ελαττωματικό μέρος προϊόντος κατά την αποσυσκευασία των ειδών στον χώρο του, οφείλει να επικοινωνήσει με το τμήμα υποστήριξης της εταιρίας και να μη προχωρήσει στη συναρμολόγησή του εάν φέρει εσωτερικά χτυπήματα ή ελαττώματα, ώστε να είναι εφικτή και να καθοριστεί η διαδικασία δρομολόγησης του προβληματικού ανταλλακτικού και να μην πετάξει την αρχική συσκευασία του προϊόντος.

ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ